Veel gestelde vragen
Registreren

LET OP: wij zijn gesloten tot en met 16 juli 2017. In deze periode worden er geen bestellingen of retouren verwerkt.


Ontvang je geen activeringsmail na het registreren op de website?
-
Het komt heel vaak voor dat de activeringsmail in de Spam/Ongewenste e-mail map terecht komt. Staat ook hierin geen activeringsmail van ons? Neem dan contact met ons op zodat wij je verder kunnen helpen.

Kan ik bij jullie komen passen?
- Ja zeker kan dat! Wij zitten in Druten. Je kunt met ons een afspraak maken om te komen passen. Dit kan via Facebook of via het kopje contact.

Hoe kan ik iets retour sturen?
- Zie onze Retourpagina. 

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
- Binnen 14 dagen (na ontvangst artikel) betalen wij je terug.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
- Het meeste leveren wij uit voorraad. Soms is een product niet op voorraad en dan zenden wij dit later na. Je gehele bestelling heb je altijd binnen 7 dagen in huis.

Kan ik bij jullie ook aan de deur betalen (rembours) of per acceptgiro?
- Nee helaas. Door misbruik zijn we hiermee gestopt. Je kunt direct betalen via Ideal, een overboeking via de bank of bij het afhalen van je pakket.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?
- Jazeker doen wij dat! Je kunt een bestelling plaatsen en dan het bedrag handmatig aan ons overmaken. Kies hiervoor de optie "Overboeking" bij het afrekenen.

Wat betaal ik aan verzendkosten?
- Wij verzenden alleen pakketpost. Dit kost €5,50. Voor een cadeaubon zit je op €0.75 cent. Wij verzenden via DHL. Voor het verzenden naar België rekenen wij €9,10,- euro aan pakketverzending. 

Mis je nog een vraag? Neem dan contact met ons op via het kopje contact of via Facebook.